Inici >> Noticies Butlleti >> Finalitza el projecte LEARN amb la participació del CRAI

Finalitza el projecte LEARN amb la participació del CRAI

dimarts, 4 juliol 2017

Aquest mes de juny ha finalitzat el projecte LEARN finançat en el marc del Programa H2020 en el qual ha participat el CRAI de la Universitat de Barcelona mitjançant el cap del CRAI Unitat de Recerca.

El projecte va començar l'any 2015 amb l'objectiu de conscienciar les institucions de recerca de millorar la gestió de les dades provinents dels processos d'investigació. A més de la UB, en el projecte han participat la Universitat de Viena, LIBER, la Biblioteca de la Comissió Econòmica per a Amèrica Llatina i el Carib de la ONU, i la University College of London, membre de la LERU, que n'ha exercit la coordinació.

El projecte ha elaborat un ventall de recursos sobre la gestió de les dades de recerca entre els quals destaquen:

El gener passat es va realitzar el 5è taller del Projecte LEARN a la Universitat de Barcelona