Inici >> Noticies Butlleti >> Donació del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge al Programa Neurobell de l'IDIBELL

dilluns, 8 maig 2023

Neurobell program

Com ja va fer anteriorment amb la Fundació Lluita contra les Infeccions, el CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge col·laborarà en aquesta ocasió amb una modesta aportació al Programa Neurobell de l'IDIBELL (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge).

Des de l'any 2021, i sota la campanya #josalvovides: Neurones que salven neurones, aquest programa conformat per 12 grups de treball i 60 investigadors es focalitza en accelerar la recerca en malalties del cervell i del sistema nerviós a fi de poder frenar el deteriorament cognitiu de les persones que les pateixen.

Un cop més, la donació s'ha obtingut a partir de petites aportacions voluntàries realitzades per usuaris i usuàries de la biblioteca en endur-se llibres desafectats que han deixat de formar part del fons de la biblioteca i que s'ofereixen en un carretó/expositor.

D'aquesta manera, el CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge continua reaprofitant aquells fons que ja han acabat el seu cicle vital a la biblioteca i alhora col·labora amb una entitat de l'àmbit sanitari, que en aquest cas està fortament vinculada al Campus Bellvitge i a l'Hospital Universitari de Bellvitge.

ODS 3: Salut i benestar    ODS 12: Producció i consum responsables