Inici >> Noticies Butlleti >> Acces Medicine. Nova subscripció

Acces Medicine. Nova subscripció

divendres, 18 setembre 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris la subscripció a AccessMedicine, de McGraw-Hill Medical, un recurs mèdic complet en línia que proporciona un ampli ventall de coneixements desenvolupats pels millors experts acadèmics del camp mèdic, amb informació essencial accessible des de qualsevol lloc.

Conte més de 260 títols i 1050 vídeos, proporcionant als estudiants de medicina una varietat de recursos necessaris per excel·lir en estudis bàsics i pràctiques mèdiques. També ajuda a residents, infermeres i metges assistents amb accés instantani a vídeos, autoavaluació i llibres de text mèdics que facilitin la presa de decisions en el diagnòstics. A més, permet als metges assegurar el millor resultat possible per al pacient.

Trobareu el recurs al Cercabib > AccessMedicine (McGraw-Hill Medical).