Inici >> Noticies Butlleti >> AccessMedicina. Accés a recursos mèdics

AccessMedicina. Accés a recursos mèdics

dimecres, 22 abril 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris l’accés gratuït a AccessMedicina, un recurs mèdic en línia i en espanyol, de McGraw Hill,  que ofereix una col·lecció completa de continguts de referència acreditats, fiables i actualitzats, desenvolupats per les ments més brillants en Medicina.

Conté més de 100 títols i un ampli conjunt de recursos addicionals com vídeos de procediments, guies diagnòstiques, calculadores clíniques, Vademècum complet, test d’autoavaluació que l’alumne pot crear, etc., així com bibliografia recomanada i manuals bàsics en ciències de la salut per als alumnes.

Vegeu vídeo explicatiu de les diverses funcionalitats d'AccessMedicina.

Podeu accedir al contingut d'AccessMedicina des d'aquí.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia