Inici >> Node >> Les matemàtiques que mai t’han explicat. Mostra de llibres de divulgació matemàtica al CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Lunes, 16 Abril 2018

Amb motiu de la Matefest-Infofest, el CRAI Biblioteca de matemàtiques i Informàtica ha preparat una exposició de llibres amb el títol Les matemàtiques que mai t’han explicat. Adreçada a l’alumnat de batxillerat, la Matefest-Infofest és una festa de les matemàtiques i de la informàtica que preparen els alumnes, amb el suport de la facultat, amb nombrosos activitats a l’entorn dels ensenyaments d’aquesta facultat: xerrades, portes obertes, fira d’activitats, etc.

L’exposició és una selecció de vint-i-sis llibres de divulgació matemàtica del fons de la biblioteca. Algunes obres s’acosten a la matemàtica en relació a altres camps, del futbol a la papiroflèxia passant per l’ús de dades, mentre que altres expliquen de manera divulgativa alguns dels enigmes de la matemàtica. Durant la Matefest-Infofest, el CRAI Biblioteca també està obert a visites de grups d’alumnes i professors.

L’exposició Les matemàtiques que mai t’han explicat es podrà veure al CRAI Biblioteca de matemàtiques i Informàtica del 16 al 27 d’abril.

Podeu consultar més informació aquí sobre la Matefest-Infofest.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia