Inici >> Node >> Píndoles informatives destinades a PDI al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

Píndoles informatives destinades a PDI al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Viernes, 23 Febrero 2018

El CRAI Biblioteca del Campus Clínic ha realitzat durant aquest mes de febrer quatre sessions informatives per a personal docent i investigador de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut per oferir-los una ràpida visió sobre aspectes relacionats amb l’àmbit de la docència i la recerca científica.

Cadascuna de les píndoles ha volgut proporcionar als assistents informació bàsica sobre diferents serveis i recursos del CRAI de la Universitat de Barcelona. Les temàtiques tractades durant aquestes breus sessions han estat:

• Després de PubMed: millorant la cerca bibliogràfica
  • Guanya visibilitat i impacte: mètriques tradicionals i complementàries
  • Publicar i difondre amb èxit la nostra recerca: eines i recursos
  • Com gestiones la teva bibliografia? Descobreix totes les possibilitats de Mendeley

Totes les píndoles informatives han tingut una durada de 30 minuts i s’han dut a terme a la sala d’ordinadors del CRAI Biblioteca del Campus Clínic.

Recordeu que al web del CRAI podeu sol·licitar cursos a mida sobre aquests o altres temes i que també trobareu informació sobre sessions de formació programades a la pàgina web de formació.

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia