Inici >> Node >> De la lletra al moviment. Nova guia de lectura al CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentacio

Martes, 12 Diciembre 2017

El CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació ha preparat una nova guia de lectura titulada: De la lletra al moviment que inclou una selecció bibliogràfica relacionada amb aquest tema.

La guia s’ha fet amb motiu del Seminari de l’Aula Rubió i Balaguer del curs 2017/2018 titulat «El poder de les històries: narrativa literària i audiovisual», que ha tingut lloc lloc el dilluns 11 de desembre del 2017, a les 18h., a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona. Trobareu més informació a la pàgina de l'Aula Jordi Rubió i Balaguer.

Podeu consultar la guia De la lletra al moviment al Web del CRAI > Biblioteques i horaris > Biblioteconomia i Documentació > Fons i col.leccions - Guies de lectura: De la lletra al moviment en format Flash (ISSUU)  i en format PDF al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona. (Per visualitzar el document a doble pàgina cal que el descarregueu).

També podeu consultar altres publicacions de la biblioteca a l'Issuu i al Dipòsit Digital de la Universitat.