Inici >> Node >> Setmana de l'Accés Obert 2017 al CRAI de la UB

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Lunes, 23 Octubre 2017

Avui comença l'Open Access Week 2017 i des del CRAI de la Universitat de Barcelona ens en fem ressò amb tot un seguit d'actuacions.

Durant aquesta setmana, 11 universitats catalanes impartirem conjuntament un Micro-mooc per difondre nocions bàsiques sobre l’accés obert. Aquest Micro-mooc serà un curs que es durà a terme íntegrament a través de Twitter, amb unes 20 piulades diàries que es publicaran al compte @moocmicro amb l’etiqueta #OAMOOC amb la que es podran piular també comentaris i dubtes que seran resolts per l’organització.

Des dels nostres comptes de Twitter us anirem informant durant tota la setmana i també us animem a compartir la vostra experiència amb piulades etiquetades amb #OAWUB2017.

Trobareu tota la informació actualitzada a la pàgina Setmana de l'Accés Obert 2017 del web del CRAI. Aquí podreu veure també totes les accions realitzades pels CRAI Biblioteques per a la Setmana.

Trobareu totes les campanyes sobre les anteriors Setmanes de l'Accés Obert a Difusió de l'Accés Obert.

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia