Inici >> Node >> L'exposició SI TACA NO TOCA al CRAI Biblioteca de Dret

L'exposició SI TACA NO TOCA al CRAI Biblioteca de Dret

Jueves, 1 Junio 2017

Seguint les passes dels companys del CRAI Biblioteca Campus de Bellvitge, el CRAI Biblioteca de Dret reprèn l’exposició Si taca no toca que podeu visitar a la planta 0 del CRAI Biblioteca fins al 31 de juliol.

La campanya es fa amb la finalitat de promoure l’ús adequat de les nostres instal·lacions, equipament i fons bibliogràfic, així com garantir el coneixement de la normativa sobre menjar i beure dins els nostres espais.

Us recordem que, a l’apartat de Deures de l’usuari de la Carta de serveis del CRAI de la Universitat de Barcelona, trobareu que cal respectar la integritat dels equipaments, les instal·lacions i els espais destinats a cada tipus d’activitat, i utilitzar aquests espais i equipaments exclusivament per a les funcions que tenen assignades.

Al CRAI Biblioteca trobareu cartells amb la prohibició de menjar o beure, excepte aigua, dins les instal·lacions. Feu d'aquest espai un lloc acollidor per gaudir-ne i facilitar la convivència de la comunitat universitària. Recordeu que la biblioteca és de tothom i cal mantenir-la sempre neta i respectar l’ordre del mobiliari i dels equipaments.

Col·laboreu amb nosaltres!                                                                                                        #ExposBibDret

#SiTacaNoToca

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia