Inici >> Node >> El termòmetre de l'accés obert a la Universitat de Barcelona. Novetat al Web del CRAI

Viernes, 17 Junio 2016
El Web del CRAI de la Universitat de Barcelona estrena noves pàgines amb informació rellevant sobre l'accés obert.

Es tracta del Termòmetre de l'accés obert a la Universitat de Barcelona. Per una banda teniu una pàgina on podreu veure l'estat de l'accés obert de manera gràfica, i per l'altra, les dades desglossades entre d'altres, del nombre d'articles publicats en el repositori institucional respecte del total de la producció recollida en el GREC, del nombre d'articles publicats en accés obert segons les dades de Web of Science, i del nombre d'ajuts concedits per publicar en accés obert. Totes aquestes dades s'actualitzen periòdicament.

Podeu accedir a la informació sobre l'accés obert a la Universitat de Barcelona des del Web del CRAI > Accés obert > Termòmetre.