Inici >> Node >> El CRAI Biblioteca de Matemàtiques incorpora el donatiu del Doctor Josep Pla

El CRAI Biblioteca de Matemàtiques incorpora el donatiu del Doctor Josep Pla

Miércoles, 15 Junio 2016

El CRAI Biblioteca de Matemàtiques ha acabat la incorporació del donatiu de fons bibliogràfics, rebuts a principis de l’any 2015, del Doctor Josep Pla, professor emèrit de la Facultat de Matemàtiques, compost per més de cinc-cents volums.

La important donació ha representat la incorporació de 434 exemplars al Catàleg de la Universitat de Barcelona, dels quals 270 romanen al CRAI Biblioteca de Matemàtiques.  A més de nous títols, el donatiu ha permès substituir exemplars malmesos per l’ús, bona part dels quals són de bibliografia recomanada.

La resta del fons, 164 exemplars, s’ha ubicat en altres CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona, segons la seva temàtica, especialment als CRAI Biblioteques de Filosofia, Geografia i Història i de Física i Química, i al Dipòsit de Cervera.  Finalment, algunes obres, de les que la Universitat de Barcelona ja disposa dels exemplars necessaris, s’han reservat per intercanviar bibliografia amb altres institucions, com la Biblioteca de la Facultat de Matemàtiques de la UPC i la Biblioteca de ciències de la UAB.