Inici >> Node >> "Recursos per a planificar el teu futur acadèmic i professional" del CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals

Miércoles, 29 Mayo 2024

El CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals ha elaborat el recull “Recursos per planificar el teu futur acadèmic i professional”.

El recurs està elaborat per Màrius Jordà, estudiant del grau de Gestió de la Informació i la Documentació Digital, que va estar fent les pràctiques al CRAI Biblioteca.

La guia està inspirada en l’exposició “I ara què?” del CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa, que ajuda els estudiants que acaben el grau a decidir què fer a continuació.

En aquesta presentació podeu trobar informació útil sobre les possibilitats després de graduar-se o mentre s'estudia: cursar un màster o un postgrau, què ofereixen diferents entitats com el SIOF, SAE, Alumni, COBDC, buscar feina, fer oposicions o estudiar a l’estranger. I finalment, les diferents oportunitats que es tenen després de graduar-se en Gestió d’Informació i Documentació Digital i Comunicació Audiovisual.

ODS 4: Educació de qualitat