Inici >> Node >> El CRAI de la Universitat de Barcelona participa en el Projecte LABO

El CRAI de la Universitat de Barcelona participa en el Projecte LABO

Lunes, 25 Abril 2016

El CRAI de la Universitat de Barcelona se suma a LABO, un projecte de col·laboració que explora les connexions de serveis i usos entre biblioteques públiques i biblioteques universitàries.

El projecte  ha estat impulsat pel Servei de Biblioteques de la Generalitat i els responsables de Biblioteques de la UOC, UPC i UdG.

Trobareu més informació al blog LABO // projectes que també dóna a conèixer les accions realitzades fins ara.