Inici >> Node >> EL CRAI de la Universitat de Barcelona a IGeLU 2023

EL CRAI de la Universitat de Barcelona a IGeLU 2023

Viernes, 15 Septiembre 2023

IGeLU 2023

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha participat en la trobada anual d'IGeLU - The International Group of Ex Libris Users celebrat en aquesta edició a Leuven (Bèlgica) de l'11 al 14 de setembre.

La jornada aplega multitud d’institucions usuàries dels productes i serveis d’aquesta empresa dins l’àmbit de les biblioteques (en el cas de la UB, Alma i Primo per a la gestió de recursos i serveis de la biblioteca i campusM per a l’aplicació de SocUB) per comunicar les línies estratègiques de desenvolupament i millora dels diferents productes que ofereixen i debatre al voltant dels nous reptes i oportunitats que es plantegen de cara al futur i com oferir millors solucions als usuaris de les biblioteques.

Han estat uns dies intensos, amb més de 170 sessions diferents, que també ens han permès compartir experiències, bones pràctiques i nous projectes entre les diferents institucions membres del grup.

I ha estat també un moment per reflexionar i plantejar-nos plegats desafiaments i preocupacions que el futur ens planteja per continuar millorant l’experiència dels usuaris i cobrint noves necessitats en els serveis i recursos que oferim a les nostres comunitats.

ODS 17: Aliances per assolir els objectius