Inici >> Node >> El CRAI de la Universitat de Barcelona posa al vostre abast premsa digital

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa al vostre abast premsa digital

Lunes, 17 Julio 2023

premsa_digital_noticia.png

El CRAI de la Universitat de Barcelona està subscrit a alguns dels principals diaris d’informació general de l’àmbit català i estatal.

Disposem d’una subscripció individual als diaris Ara, El País i El Periódico de Catalunya per mitjà de la plataforma Kiosko y más, així com una subscripció directa al diari La Vanguardia i la seva hemeroteca.

Trobareu l’accés a aquests diaris, juntament amb altres recursos de lliure accés, a la pàgina de Premsa digital del web del CRAI.