Inici >> Node >> Sant Jordi 2023 al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història. Exposició virtual i física de les publicacions recents del professorat

Viernes, 14 Abril 2023

Al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història celebrem la diada de Sant Jordi, per quart any consecutiu, amb una Mostra de les publicacions recents del professorat de les Facultats de Filosofia i de Geografia i Història. Es tracta d’una exposició virtual organitzada per temàtiques, on hi trobareu cada publicació amb la seva autoria, una breu informació sobre el seu contingut i un enllaç al Cercabib.

Paral·lelament, trobareu els llibres que consten a la mostra virtual, ubicats físicament als expositors de novetats del CRAI biblioteca, entre el 17 al 30 d’abril.

Com a proposta vinculada a la celebració de Sant Jordi i les publicacions del professorat, les Facultats de Filosofia i Geografia i Història organitzen les Tardes literàries. Presentació de llibres publicats per investigadors/es de la Facultat de Geografia i Història i de la Facultat de Filosofia.

Les trobades tindran lloc dilluns 17 d'abril, a les 17:30 a Sala Jane Addams, dimarts 18 d'abril, a les 17:30 a l'aula Magna, i dimecres 19 d'abril, a les 18:00 a la Sala Jane Addams.