Inici >> Node >> Convocatòria per a la concessió d'ajuts per publicar les revistes científiques de la Universitat de Barcelona 2023

Jueves, 30 Marzo 2023

rcub_ajuts_comp.png

El vicerector de Relacions Institucionals, Comunicació i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona, obre una convocatòria per a la concessió d'ajuts per publicar les revistes científiques de la Universitat de Barcelona.

Aquesta convocatòria té per objectiu donar suport a la seva professionalització i internacionalització, per projectar-ne la visibilitat i augmentar l’impacte dels articles que s’hi publiquen.

Les sol·licituds de participació s’han de formalitzar emplenant un formulari en línia (requereix identificació UB) i presentant les respostes del formulari via instància genèrica a la seu electrònica de la Universitat de Barcelona.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el dia 24 d'abril de 2023.

Aquestes sol·licituds seran avaluades pel Comitè Editorial de Revistes Científiques (CERC), creat amb l’aprovació de la Normativa de les revistes científiques de la Universitat de Barcelona.

Trobareu més informació i les revistes reconegudes fins ara al web del CRAI >> Suport en la gestió i edició de revistes científiques >> Convocatòries de reconeixement de les revistes científiques de la UB.

ODS 17: Aliances per assolir els objectius