Inici >> Node >> Exposició sobre l'impacte dels butlletins de notícies Tellus i Nereus a la Facultat de Ciències de la Terra

Jueves, 24 Noviembre 2022

Al passadís de la Facultat de Ciències de la Terra podeu veure una exposició amb les dades d'ús i impacte per als butlletins de notícies TELLUS i NEREUS, elaborats pel CRAI Biblioteca de Ciències de la Terra.

L'exposició està organitzada en forma d'infografíes on es detallen els principals indicadors per ajudar a entendre tant el tipus d'informació que s'ha anat recollint i compartint a cada edició, com l'ús i impacte que han tingut els butlletins TELLUS, de geologia, i NEREUS, de ciències del mar, entre els seus subscriptors durant l'any 2021.

A les infografies es mostren dades de la tipologia de notícies, de les fonts on s'han publicat, així com els àmbits temàtics més representatius i l'impacte sobre els lectors. També es recullen dades sobre el comportament dels subscriptors i el seu grau d'activitat respecte als correus rebuts.

Esperem que sigui del vostre interès.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia