Inici >> Node >> La Biblioteca del Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT s’integra a la xarxa de biblioteques del CRAI

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Lunes, 25 Enero 2016

El passat dia 20 de gener es va formalitzar l'adscripció de la Biblioteca del Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia (CETT) a la xarxa del CRAI de la Universitat de Barcelona, amb un acord signat pel rector, Dr. Dídac Ramírez, i la Dra. Maria Abellanet i Meya, CEO del Grup CETT.

L’acord, que té l’objectiu d’optimitzar recursos, permet que qualsevol alumne de la Universitat de Barcelona tingui accés a tot el fons bibliogràfic especialitzat de què disposa el CETT, i viceversa, que els alumnes del Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia puguin consultar qualsevol publicació del catàleg de la Universitat.

Vegeu també la notícia de la Universitat.

Descriptors:

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia