Inici >> Node >> La Biblioteca del Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT s’integra a la xarxa de biblioteques del CRAI

Lunes, 25 Enero 2016

El passat dia 20 de gener es va formalitzar l'adscripció de la Biblioteca del Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia (CETT) a la xarxa del CRAI de la Universitat de Barcelona, amb un acord signat pel rector, Dr. Dídac Ramírez, i la Dra. Maria Abellanet i Meya, CEO del Grup CETT.

L’acord, que té l’objectiu d’optimitzar recursos, permet que qualsevol alumne de la Universitat de Barcelona tingui accés a tot el fons bibliogràfic especialitzat de què disposa el CETT, i viceversa, que els alumnes del Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia puguin consultar qualsevol publicació del catàleg de la Universitat.

Vegeu també la notícia de la Universitat.

Descriptors:

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia