Inici >> Node >> Sessió de formació al CRAI Biblioteca de Farmàcia sobre el gestor Mendeley

Sessió de formació al CRAI Biblioteca de Farmàcia sobre el gestor Mendeley

Domingo, 1 Noviembre 2015

El CRAI Biblioteca de Farmàcia organitza una altra sessió de formació sobre Mendeley, el nou gestor de referències de la UB. El taller és obert a PDI, PAS i alumnat. Podeu escollir entre aquestes dues dates:

• Dimarts 10-11-2015, de 17 a 18.30 h. Aula d’ordinadors F (edifici B)

Podeu trobar més informació i fer les inscripcions a:

Després d’autenticar-vos, cliqueu a “Informació general i inscripcions als cursos de formació”, cerqueu el CRAI Biblioteca de Farmàcia i el curs que us interessi i feu clic a “Apunta-t’hi”.