Inici >> Node >> "Ens havíem vist abans?" Concurs al CRAI de la Universitat de Barcelona

"Ens havíem vist abans?" Concurs al CRAI de la Universitat de Barcelona

Martes, 3 Noviembre 2015

Al CRAI de la Universitat de Barcelona volem saber si els nostres usuaris han vist les campanyes i productes de màrqueting que anem realitzant per donar a conèixer els recursos, serveis i activitats que oferim.

Amb aquesta intenció, hem dissenyat el concurs Ens havíem vist abans?, que trobareu a tots els nostres comptes de Facebook.

Si hi participeu, entrareu en el sorteig d'un e-Reader i també podeu guanyar un lot de productes del CRAI.

Si sou alumnes de la Universitat de Barcelona, aneu al compte de Facebook de qualsevol dels CRAI Biblioteques de la Universitat i participeu!! Teniu temps des d'ara mateix fins al 30 de novembre!

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia