Inici >> Node >> Nou número de "REIRE. Revista d'Investigació i Recerca en Educació" a RCUB

Nou número de "REIRE. Revista d'Investigació i Recerca en Educació" a RCUB

Jueves, 16 Julio 2015

S'acaba de publicar un nou número de REIRE. Revista d'Investigació i Recerca en Educació.

Aquest número destaca per una nova "Secció especial extraordinària", en la que s'han publicat els treballs presentats a les IV jornades sobre la relació pedagògica a la universitat, que van tenir lloc a la UB els dies 18 i 19 de setembre de 2014. Aquests treballs han seguit el procés habitual de la revista de revisió pel sistema de doble ceg.

També hi podeu trobar les seccions habituals d'Estudis i tendències, amb un article sobre recerca en l'àmbit de les transicions i l'orientació. La secció d'Articles de recerca ofereix tres estudis sobre els jocs de la infància de Joan Amades, la pràctica de l'estudiant en el "blended learning" i les escoles japoneses al Brasil. La secció d'Articles d'innovació inclou treballs sobre l'aprenentatge a partir de la descolonització del cossos, l'aula com laboratori d'anàlisi històrica, i un sistema informàtic per a la garantia interna de qualitat de la Universitat de València. En l'apartat d'Articles metodològics s'inclou una proposta fonamentada per augmentar la sensibilitat de les escales de Likert. Finalment, es ressenya el darrer llibre publicat per M. Lluïsa Rodríguez sobre la passió per aprendre a aprendre i el llibre de D.J. Siegel sobre la interacció de les relacions i el cervell per modelar el nostre ser.

Amb la recent incorporació a ProQuest, actualment REIRE està indexada a Academic Journals Database, Dialnet, DICE, DOAJ, IN-RECS, JournalTOCs, Latindex, MIAR, ProQuest, REDINED, RESH i ULRICH's.

Podeu consultar la publicació REIRE. Revista d'Investigació i Recerca en Educació des del Web del CRAI > RCUB > REIRE. Revista d'Investigació i Recerca en Educació.