Inici >> Node >> Avançament de la convocatòria de la Beca General del Ministeri per a graus i màsters universitaris, curs 2022-2023

Lunes, 28 Marzo 2022

S'avança la convocatòria de la Beca General del Ministeri per a graus i màsters universitaris, curs 2022-2023.

El termini per sol·licitar-la s'obre el dia 30 de març i acaba el dia 12 de maig de 2022. La beca va destinada a persones que cursin estudis universitaris oficials de grau i/o de màster universitari en una universitat de Catalunya o a la UOC.

Sol·licita-la dins del termini, encara que no sàpigues el que estudiaràs, o fins i tot encara que no sàpigues si estudiaràs o no!

Tota la informació sobre la beca i com demanar-la, a la pàgina de l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca AGAUR, de la Generalitat de Catalunya.

Per sol·licitar la beca s'han de seguir els passos que s'indiquen a la pàgina web de beques i ajudes del Ministerio de Educación i Formación Profesional.