Inici >> Node >> App SocUB. Nou perfil Personal UB

App SocUB. Nou perfil Personal UB

Lunes, 14 Febrero 2022

L'Aplicació SocUB augmenta el seu recorregut i amplia l'accés fins ara obert als perfils d’Estudiant UB o Visitant. A partir del 14 de febrer tots els treballadors de la comunitat universitària (PDI, PAS i personal col·laborador extern) hi podran accedir des del perfil de Personal UB.

Un dels seus principals avantatges és que ara els treballadors tindran sempre a l’abast el carnet digital de la UB a través del mòbil. Consulteu informació sobre el carnet digital a la pàgina Carnet de la UB.

Amb l’aplicació, el personal tindrà accés a diversos serveis transversals: correu institucional, Campus Virtual, Teams, OneDrive i especialment al seu compte del CRAI, des d'on podrà accedir des del dispositiu mòbil a informació actualitzada del seu compte, com ara l’estat de les reserves, els documents a punt de vèncer i els préstecs fora de termini. Així mateix, podrà consultar els horaris de les biblioteques i fer reserves. També tindrà l'opció de fer cerques ràpides de manera simultània a tot el fons del CRAI i, mitjançant l’opció «Els meus preferits», accedir als registres i les cerques guardades, així com a l’historial de cerques. Vegeu el vídeo informatiu de la funcionalitat Cercabib.

Igualment l'App permet rebre informació de manera instantània i ofereix funcions personalitzades segons el col·lectiu a què es pertany.

Trobareu tota la informació sobre el nou perfil de personal UB i sobre l'App SocUB, a Notícies UB.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia