Inici >> Node >> El fons patrimonial del CRAI als Diàlegs del Museu Virtual de la UB

El fons patrimonial del CRAI als Diàlegs del Museu Virtual de la UB

Miércoles, 26 Enero 2022

Judit Casals, Directora del CRAI de la UB, juntament amb Lourdes Prades, cap del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República i Neus Verger, cap del CRAI Biblioteca de Fons Antic, han parlat del fons patrimonial del CRAI en el marc dels Diàlegs del Museu Virtual de la UB.

Amb Les col·leccions del CRAI Biblioteca de Fons Antic i del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República, el Museu Virtual enceta una sèrie dedicada a conèixer les col·leccions del patrimoni cultural de la UB a través d’un diàleg entre les persones responsables de la seva cura, custòdia i gestió.

Vegeu el vídeo complet i el relat de dues experiències viscudes al voltant de les importants col·leccions patrimonials hostatjades en aquests dos CRAI Biblioteca:

L'alumna Anna Sospedra, del màster d'Història Contemporània i Món Actual de la UB, explica la seva experiència de fer les pràctiques amb el fons del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República.

Àngels Alorda, alumna del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials de la UB, parla de l'ample ventall de possibilitats de recerca que ofereix el fons del CRAI Biblioteca de Fons Antic.