Inici >> Node >> El nou Cercabib del CRAI a l'App SocUB

El nou Cercabib del CRAI a l'App SocUB

Lunes, 27 Septiembre 2021

El CRAI de la UB integra a l’aplicació mòbil SocUB una nova funcionalitat per a aquest curs 2021-2022: el nou Cercabib.

La integració del Cercabib a l'aplicació posa a l’abast de l’alumnat totes les biblioteques de la UB amb un sol clic. Amb l'encapçalament de Les biblioteques més a prop, l’usuari podrà accedir des del dispositiu mòbil a informació actualitzada del seu compte, com ara l’estat de les reserves, els documents a punt de vèncer i els préstecs fora de termini. Així mateix, podrà consultar els horaris de les biblioteques i fer reserves.

També tindrà l'opció de fer cerques ràpides de manera simultània a tot el fons del CRAI i, mitjançant l’opció «Els meus preferits», accedir als registres i les cerques guardades, així com a l’historial de cerques.

Aquesta integració permetrà que l'alumnat disposi de més recursos que l'ajudaran en el seu dia a dia a la Universitat.

Vegeu el vídeo informatiu de la nova funcionalitat Cercabib.