Inici >> Node >> Design Thinking al CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals

Design Thinking al CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals

Lunes, 19 Julio 2021

Aquest dijous 15 de juliol ha tingut lloc al CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals el primer taller de Pensament de Disseny o Design Thinking per repensar l’espai de l’hemeroteca que volem transformar al llarg del proper any.

El taller ha estat format per professors de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, tant de CAV com de GIDD, alumnes dels dos graus, un representant de la Unitat de Projectes del CRAI i un del CRAI Biblioteca. El taller l'ha conduit l’Anna Ripoll, d’Intuïtiva.

Design Thinking, o Pensament de Disseny, és un mètode, un enfocament, una mentalitat per generar idees innovadores, que es basa en solucionar les necessitats de l’usuari. El COBDC va traduir el Manual de pensament de disseny per a biblioteques. Aquí teniu els enllaços:

Més informació i fotografies al Blog del CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals.