Inici >> Node >> El CRAI Biblioteca de Reserva a la 2a temporada de Merlí. Sapere aude

El CRAI Biblioteca de Reserva a la 2a temporada de Merlí. Sapere aude

Viernes, 11 Junio 2021

La sala de consulta del CRAI Biblioteca de Reserva ha estat un dels escenaris de rodatge de la sèrie televisiva Merlí. Sapere aude de Movistar+, la spin-off de l’aclamada Merlí de TV3, filmada a l’Edifici Històric durant el 2020 i estrenada aquest mes d’abril.

En la segona temporada de la sèrie, que consta de vuit capítols, el CRAI Biblioteca de Reserva s’ha vist transformat en el despatx del Rector Magnífic de la Universitat de Barcelona. Concretament, apareix  breument en els episodis: 3 (minut 17:43) i  7 (minut 34:10).

Compartim, en primícia, algunes de les proves de decorat: un enregistrament i una fotografia en gran angular . Val més una imatge que mil paraules!