Inici >> Node >> Artfilms. Recurs electrònic en prova

Artfilms. Recurs electrònic en prova

Lunes, 3 Mayo 2021

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris, en període de prova, l’accés al recurs electrònic Artfilms.

Artfilms és una editorial líder i una plataforma de transmissió de contingut de vídeo que dóna suport a les arts i l’educació artística.

Aquesta eina recull més de 2000 títols majoritàriament de les àrees Arquitectura, Disseny, Moda, Joieria, Art visual, Art digital, Fotografia, Dansa, Teatre, Música, Cinema, Llengua, Literatura, Educació, Arts curatives, Història i política, Estudis mundials, Comunicació, Cultura, Mitjans de comunicació i Televisió.

El període de prova serà del 3 al 28 de maig.

Podeu accedir al recurs des d'aquí.

A la pàgina de Recursos electrònics en prova del web del CRAI, trobareu l'accés al recurs i un qüestionari des d'on podreu fer-nos arribar la vostra valoració.