Inici >> Node >> El CRAI de la UB celebra el Dia Internacional de l'orgull LGTBI+

El CRAI de la UB celebra el Dia Internacional de l'orgull LGTBI+

Jueves, 25 Junio 2020

Des del CRAI de la UB ha ens volem adherir, com cada any, a la celebració del Dia Internacional de l'Orgull LGTBI+, el 28 de juny. Per aquest motiu personalitzem les icones de les xarxes socials i fem homenatge d'aquesta efemèride des de la vitrina del web del CRAI.

Aquest any, a més, volem felicitar a Carla Gallén, ex alumna de la Facultat de Belles Arts de la UB i becària del nostre CRAI Biblioteca de Belles Arts, per la seva creació, el pòster oficial de la campanya per a l'Orgull 2020 promoguda pel Ministerio de Igualdad.

Podeu veure la presentació de la campanya i del pòster aquí. També podeu veure el perfil de la Carla Gallén a Instagram amb la imatge que ha creat.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia