Inici >> Node >> Reconeixement al compte d’Instagram del CRAI Biblioteca de Campus Bellvitge: @craibellvitge

Lunes, 18 Noviembre 2019

El passat dijous 7 de novembre, el portal de formació online orientat als professionals del sector bibliotecari Brainforma, va publicar una entrevista a Lidia Bartolomé, gestora de les xarxes socials de la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar i coordinadora del projecte col·lectiu Què fem a les biblios? (#quefemalesbiblios) que promou l’activitat de les biblioteques a Instagram.

A l’entrevista, centrada en l’ús d’Instagram com a canal de difusió de les biblioteques, es fa referència al compte del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge, @craibellvitge com a exemple a seguir.

Aquí podeu veure l’extracte de l’entrevista:

¿Podrías mencionar algún caso de uso de Instagram por parte de bibliotecas que para ti sean ejemplos a emular?

Hay muchas bibliotecas que están haciendo cosas interesantes pero, si tengo que escoger alguna, me quedo con @craibellvitge, el perfil del CRAI de la facultad de Infermería, Medicina, Odontologia, Podologia i Ciències Biomèdiques de la Universitat de Barcelona.

Teniendo en cuenta que dinamizar una cuenta de una biblioteca especializada no es sencillo, por los límites que impone la especialización, tiene especial mérito. Para mí es un ejemplo porque comunican con un gran sentido del humor, cuidan mucho las publicaciones e invitan a sus usuarios y seguidores a interactuar’.

Una menció que incentiva a l’equip del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge a seguir treballant en aquesta línia, donant visibilitat al dia a dia de la biblioteca sense renunciar a l’esperit original, lúdic i informal d’Instagram.

Agraïm a Lidia Bartolomé la seva tasca dinamitzadora de xarxes socials en el nostre àmbit i el feliç esment que ha fet al compte d’Instagram de @craibellvitge.