Inici >> Node >> Mostra bibliogràfica sobre bolets al CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació Campus Diagonal Sud

Lunes, 11 Noviembre 2019

Enguany, el CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació Campus Diagonal Sud ha posat en marxa la iniciativa de fer mostres bibliogràfiques de manera periòdica. La temàtica de la primera va girar a l’entorn de les drogues i la segona mostra va ser de llibres sobre assaigs clínics i medicaments.

La mostra bibliogràfica que podreu visitar a des de l’11 de novembre fins al 5 de desembre formarà part d’una activitat que fa 35 anys que té lloc a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, lExposició de Bolets.

Cada any, la Societat Catalana de Micologia, la Secció Departamental de Botànica de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació i el Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal (CRAI) de la UB organitzen una espectacular mostra de bolets al vestíbul de l’Edifici B del Campus Diagonal. Aquest any, el CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació hi contribueix traient de les prestatgeries llibres amb làmines a color de fotografies de diferents bolets i altres obres de micologia que segur que seran d’interès per als estudiosos d’aquesta temàtica.

Us convidem a visitar-nos!!!

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia