Inici >> Node >> 25 Imperdibles: Exposició/joc de Llibres iI·lustrats i Àlbums per a Infants al CRAI Biblioteca del Campus Mundet

Miércoles, 25 Septiembre 2019

El CRAI Biblioteca del Campus de Mundet presenta del 23 de setembre al 4 de novembre l'esdeveniment 25 imperdibles.

25 IMPERDIBLES és una exposició/Joc en la que hi ha una vitrina amb 25 pots i a cada pot hi ha un objecte. Cada OBJECTE té relació amb un LLIBRE per a infants. S'anima als participants a emparellar-los correctament. Aquesta vitrina es troba a la Planta 1 de la biblioteca davant les escales centrals.

L'exposició ha estat ideada per Emma Bosch i Encarna Beltran, docents de la menció en Biblioteques Escolars dels graus en Mestre d’Educació Infantil i Mestre d’Educació Primària de la Universitat de Barcelona amb la participació dels alumnes de l’assignatura «Lectura de la Imatge».

Aquesta exposició és una versió renovada renovada d'una exposició semblant que es va fer al CRAI Biblioteca Campus Mundet l'any 2016. Aquesta versió renovada ha fet un tour per les biblioteques de Barcelona i actualment hi ha dues rèpliques més: una gestionada per la Diputació de Barcelona i l’altra per l’Associació de Mestres Rosa Sensat.

Podeu trobar l'esdeveniment a l'Agenda quefamundet.ub.edu.