Inici >> Node >> Un taller del CeDocBiV, participació del CRAI a la V Festa de la Ciència

Un taller del CeDocBiV, participació del CRAI a la V Festa de la Ciència

Miércoles, 12 Junio 2019

El Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal del CRAI (CeDocBiV), ha participat a la V Festa de la Ciència de la Universitat de Barcelona, celebrada el passat 17 de maig a l'Edifici Històric.

La nostra aportació ha estat el taller Qui soc? Juguem amb l'herbari on hem ensenyat als estudiants a identificar 10 plantes de les més comunes del nostre territori. A cada grup d'estudiants se li donaven 10 plecs d'herbari -fotografies dels que tenen a l'Herbari docent dels CRAI Biblioteques de Biologia i de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació- i amb l'ajut de claus dicotòmiques havien d'identificar quines plantes eren.

El taller, que ha estat un èxit, ha atès més de 40 grups d'entre tres i sis alumnes, així com a professors que s'interessaven pel funcionament del taller i les possibilitats d'establir col·laboració en alguns projectes que des de les escoles de secundària s'estan portant a terme.

La Festa ha finalitzat amb un dinar, on els organitzadors dels més de 50 tallers que hi han participat han pogut valorar i intercanviar opinions sobre la jornada.

Amb aquesta activitat es pretén potenciar l’interès social per la ciència, donar a conèixer els recursos que la Universitat pot oferir, en aquest cas l'Herbari docent, i contribuir a despertar vocacions científiques entre les persones assistents.

Vegeu també la notícia de la UB sobre la Festa.