Inici >> Node >> Exposició de Treballs de l'alumnat al nou espai expositiu del CRAI Biblioteca del Campus Clínic

Miércoles, 13 Marzo 2019

El CRAI Biblioteca del Campus Clínic presenta una exposició dels treballs realitzats per l’alumnat de primer curs del grau d’infermeria durant l’assignatura Fonaments històrics, teòrics i metodològics d’infermeria.

Es mostren un conjunt de 12 pòsters que reflecteixen les investigacions en grup de l’alumnat sobre aspectes concrets de la història dels cuidatges.

La mostra serveix també per inaugurar el nou espai que destinarem a acollir exposicions de petit format i que està ubicat a la sisena planta del CRAI Biblioteca, al costat del taulell de préstec.