Inici >> Node >> El CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació incorpora els treballs presentats als Premis PharmaNews-Fedefarma al Dipòsit Digital

Jueves, 24 Enero 2019

El CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació ha incorporat al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona els treballs dels alumnes presentats a la convocatòria 2018 dels Premis PharmaNews-Fedefarma.

El concurs anual de Pharmanews està dirigit als estudiants de grau de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació. Els interessats han hagut de presentar un article d'estil periodístic sobre alguna novetat científica important produïda durant l’any en el món farmacèutic i de l’alimentació. S’han escollit temes que han tingut força repercussió en la Societat i en els mitjans de comunicació, fugint de sensacionalismes i donant una visió rigorosa des del punt de vista científic.

En total, s’han publicat els quatre treballs seleccionats en las primeres posicions. Els tres primers classificats han rebut una dotació econòmica de 400€ el primer, 350€ el segon i 250€ el tercer classificat. Igual que en les darreres 3 edicions anteriors, els premis han estat patrocinats per Fedefarma, plataforma logística farmacèutica.

Els treballs publicats de l’edició 2018 han estat: