Inici >> Node >> #JocCRAI, una nova manera de conèixer el CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge

#JocCRAI, una nova manera de conèixer el CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge

Lunes, 17 Septiembre 2018

El #JocCRAI consisteix en un concurs dirigit als alumnes de primer dels graus d’Infermeria, Medicina, Odontologia, Podologia i Ciències Biomèdiques, que s’imparteixen al Campus de Bellvitge.

El nou joc, que es presenta aquests dies a les sessions d’acollida del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge, consisteix en quatre proves que tenen per objectiu donar a conèixer de forma lúdica alguns dels serveis bàsics que ofereix el CRAI de la Universitat de Barcelona. Els participants entraran en el sorteig d’un premi.

Les persones interessades han d’adreçar-se personalment al taulell de préstec del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge i recollir una targeta on constaran les proves del concurs.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia