Inici >> Node >> Publicat a RCUB el Vol. 2, Núm. 2 (2017) de MUSAS

Publicat a RCUB el Vol. 2, Núm. 2 (2017) de MUSAS

Jueves, Octubre 5, 2017

El proppassat juliol es va publicar el número 2 del volum 2 de la revista MUSAS. Revista de Investigación en Salud y Sociedad amb el títol La violencia hacia las mujeres: una mirada interdisciplinar.

Aquest número monogràfic ofereix una reflexió sobre la violència vers les dones, en totes les seves dimensions: física, psicològica i/o simbòlica. Aquesta violència és producte del patró patriarcal amb què històricament s’han organitzat les societats i afecta greument la salut de les dones, que hi han fet front a través dels moviments feministes. Malgrat que en l’àmbit sanitari només es detecta un 1% dels casos de violència de gènere, el fet que les mateixes organitzacions sanitàries puguin ser generadores de violència vers les dones ha dut a encunyar el terme de “violència obstètrica”. Totes aquestes reflexions són les que trobareu en el present número de la revista Musas.

Podeu consultar la publicació Musas. Revista de Investigación en Mujer, Salud y Sociedad > des del Web del CRAI > Revistes Científiques de la Universitat (RCUB) > MUSAS. Revista de Investigación en Salud y Sociedad.

icono de las redes sociales del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI