Inici >> Node >> Informació sobre l'avaluació de la producció científica

Informació sobre l'avaluació de la producció científica

Selecció de recursos per avaluar la producció científica (publicacions i investigadors).

En funció del factor d'impacte de la revista on ha estat publicat un article científic, del nombre de citacions rebudes pels articles publicats, del prestigi d'una editorial científica etc, es pot avaluar la revista i la producció científica d'un investigador o d'un grup de recerca.

Recursos nacionals i internacionals per  l'avaluació d'una producció científica:

Índexs bibliomètrics internacionals
 Índexs bibliomètrics nacionals
 Avaluació de llibres (prestigi editorial)
 Localitzador de citacions rebudes

Directoris, portals i bases de dades de revistes

Indicadors de visibilitat i d'impacte

Agències d'avaluació. Normativa

ANECA: Agència Nacional d' Avaluación de la Qualitat i Acreditació

Agència d'àmbit estatal que dóna suport a les universitats en tots els processos relacionats amb l'assegurament de la qualitat i la millora de la competitivitat del sistema universitari.

ANECA per al professorat

AQU: Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, AQU Catalunya, és el principal instrument per a la promoció i l'avaluació de la qualitat en el sistema universitari català. AQU Catalunya té com a objectiu l'avaluació, l'acreditació i la certificació de la qualitat en l'àmbit de les universitats i dels centres d'ensenyament superior de Catalunya (ensenyaments, professorat, centres i serveis).

AQU per al professorat. Convocatòries

CNEAI: Comissió Nacional Avaluadora de l'Activitat Investigadora

La CNEAI duu a terme l'avaluació de l'activitat investigadora del professorat universitari i del personal de les escales científiques del CSIC amb l'objectiu que els siguin reconeguts els complements de productivitat (sexennis).

Convocatòries de sexennis

Per obtenir-ne més informació, consulteu les Preguntes més freqüents o contacteu amb nosaltres a través del Servei d'Atenció als Usuaris (S@U).

Membre de:

Segell EFQM 500