Inici >> Node >> La revista On the w@terfront s'incorpora a RCUB

La revista On the w@terfront s'incorpora a RCUB

Martes, Julio 4, 2017
La revista On the w@terfront, editada pel Centre de Recerca POLIS de la Universitat de Barcelona i que va publicar el seu primer número el 1998, acaba d’incorporar-se al portal Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB) amb tots els seus números retrospectius.

On the w@terfront és una revista de reflexió crítica i de recerca, amb vocació internacional i subjecta a "peer-review", que es publica electrònicament en obert. La seva periodicitat ha anat variant al llarg dels 19 anys de vida de la revista, inicialment la periodicitat era anual o bianual i actualment es publiquen de 10 a 12 números per any, articles més llargs que els de la primera època però amb una bona presència d’imatges, el que permet que alguns articles siguin assajos visuals.

La revista publica assajos inèdits, en diversos idiomes sobre estudis relacionats amb els camps temàtics de l’Art, l’Art Públic, el Disseny urbà,  la Regeneració Urbana, la Governança urbana i la Participació Ciutadana. Admet originals, sempre inèdits, en espanyol, anglès, català, italià, francès i portuguès. Es concep com un lloc de trobada per a la discussió científica i la divulgació internacional de la recerca sobre els temes propis de la revista.

Podeu consultar la publicació On the w@terfront des del web del CRAI > Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB) > On the w@terfront

icono de las redes sociales del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI