Inici >> Node >> III Jornades d'Història de l'Edició amb la participació del CRAI de la Universitat de Barcelona

Lunes, Mayo 15, 2017

La Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona celebra les III Jornades d'història de l'edició els propers 18 i 19 de maig de 2017 a la seu de la Facultat, carrer Melcior de Palau, 140.

Les jornades d'enguany estan dedicades a La publicitat del llibre a Espanya i recullen anàlisis de les tipologies publicitàries, les funcions que compleixen en cada moment i les pràctiques lligades a la distribució i a la promoció, amb la voluntat de promoure la reflexió a l'entorn de la confluència dels editors amb les innovacions de les arts gràfiques, les tècniques publicitàries, el paper de l’autor i el creixent teixit de promoció dels llibres en el món modern i contemporani.

El CRAI Biblioteca del Pavelló de la República hi ha participat molt activament amb la cerca i selecció de documentació que quedarà exposada a la seu de la Facultat al llarg de les Jornades. També es podran veure documents aportats pel CRAI de Biblioteconomia i Documentació i d'altres provinents d'algunes col·leccions particulars.

D'altra banda, Neus Verger, cap del CRAI Biblioteca de Reserva, coordinarà la Sessió II Presentació de Projectes en la que dissertarà Judit Casals, del CRAI Unitat de Projectes, amb la ponència BiPaDi. Col·lecció de Catàlegs d'impressors, editors i llibreters.

Vegeu aquí el programa de les jornades.

La inscripció és gratuïta i només cal enviar un missatge a isaura.sole@ub.edu

icono de las redes sociales del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI