Inici >> Node >> Sales de treball del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica: balanç del primer any

Miércoles, 4 Octubre 2023

Sales de treball del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

El 16 de setembre de 2022, després d'un llarg procés de replantejament, buidatge i reforma, el CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica inaugurava les seves sales de treball en grup.

Passat el primer any de funcionament ininterromput, les dades recollides confirmen que les sales eren una necessitat dels alumnes i que, en cas de tenir-ne més, també s'omplirien.

Comparant les dades d’altres CRAI biblioteques de la UB amb un nombre de sales de treball similar, constatem que l'ús està per sobre de la mitjana.

Per visualitzar-ho, s'han seleccionat les ubicacions amb tres o quatre sales —algunes de facultats amb molts més alumnes— i s'ha calculat la mitjana de préstecs i renovacions mensuals durant el període que va de l'1 d'octubre de 2022 al 30 de setembre de 2023, exceptuant el mes d'agost.

Pel que fa a la rebuda dels usuaris, l'enquesta de serveis, activitats i instal·lacions a l'alumnat del curs 2022-2023, referides al CRAI, revela un grau de satisfacció notable.

Amb l'execució d'aquest projecte, el CRAI i la Facultat de Matemàtiques i Informàtica han convertit una zona bàsicament destinada al dipòsit de revistes de baix ús en un dels espais més concorreguts del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica.

Més informació en aquest apunt del Blog del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica.

ODS 4: Educació de qualitat