Inici >> Node >> El repositori TDX arriba al número 40.000 amb una tesi de la Universitat de Barcelona

Martes, 26 Septiembre 2023

El repositori de Tesis Doctorals en Xarxa (TDX) ha arribat aquest setembre a les 40.000 tesis dipositades.

La Universitat de Barcelona ha dipositat la tesi 40.000, que ha estat presentada a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut per Guillermo Ortiz Ruiz amb el títol Cambios fisiológicos y morfológicos del paciente en ventilación mecánica invasiva. Impacto de la altitud sobre el nivel del mar. El treball l'ha dirigit el Dr. Josep Maria Nicolás Arfelis.

La tesi té per propòsit analitzar elements fisiològics i anatòmics de pacients en fallada respiratòria aguda sotmesos a ventilació mecànica invasiva. Un dels objectius d'aquesta recerca doctoral és determinar si hi ha alguna associació entre la ventilació mecànica i la mortalitat de pacients ventilats en altituds majors de 1.500 metres sobre el nivell del mar en comparació amb aquells que són ventilats a nivell del mar.

Com la resta de tesis, aquesta tesi doctoral —que es publica amb una llicència de Creative Commons— també es troba al Dipòsit Digital de la UB.