Inici >> Node >> Jornades UB per compartir temes de treball en grups de la LERU

Jornades UB per compartir temes de treball en grups de la LERU

Viernes, 30 Junio 2023

leru.jpg

La Universitat de Barcelona ha organitzat unes jornades destinades a informar el personal docent i investigador de la UB dels temes que actualment treballen els grups de la LERU (Lliga d’Universitats de Recerca Europees) a la UB.

La LERU és una xarxa que agrupa les 23 universitats més intensives en recerca del continent, entre elles la UB. Manté un diàleg i coopera amb les institucions i les organitzacions relacionades amb la UE actives en l'àmbit de l'educació superior i la recerca en temes com l'Espai Europeu de Recerca, l'Open Science, l'Horizon Europe i Erasmus+.

La sessió del 13 de juliol se centrarà a la recerca: canvis en els sistemes d’avaluació de la recerca, la protecció de la recerca i la gestió dels riscos en les col·laboracions internacionals. La sessió del dia 14, analitzarà aspectes relatius al doctorat, com ara la formació dels supervisors o la mobilitat internacional.

Les jornades es podran seguir presencialment, formalitzant prèviament la inscripció, o virtualment, a través d’UBtv. L’aforament presencial està limitat a 150 persones. Per això és imprescindible registrar-se des d’aquests enllaços:

Les persones que vulguin seguir les sessions en línia no han de formalitzar cap inscripció.

Podeu consultar el programa de les jornades.

ODS 4: Educació de qualitat