Inici >> Node >> Jornada «Formant els joves investigadors en l’accés obert al coneixement»

Jornada «Formant els joves investigadors en l’accés obert al coneixement»

Jueves, 25 Septiembre 2014

La Universitat de Barcelona i la Universitat Complutense de Madrid organitzen dues jornades adreçades als investigadors sobre accés obert a la producció científica i a les dades d’investigació, en el marc del projecte FOSTER (Facilitate Open Science Training for European Research). Aquestes jornades se celebraran a Barcelona i  Madrid durant la Setmana de l’Accés Obert (20-25 d’octubre de 2014).

FOSTER és un projecte europeu, finançat per l’FP7, en el qual participen tretze socis procedents de vuit països europeus. El principal objectiu de FOSTER és establir un programa de formació que ajudi els investigadors, especialment els joves investigadors, bibliotecaris universitaris i altres implicats a adoptar els principis i les polítiques d’accés obert per crear i compartir coneixement d’acord amb el programa Horizon 2020 i amb l’European Research Area (ERA).

L’objectiu de les jornades és difondre les iniciatives més recents en l’Accés Obert, conèixer les diferents opcions per compartir els resultats de la recerca i aprendre a elaborar-ne un pla de difusió.

La Jornada de Barcelona tindrà lloc el 21 d’octubre a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona i s’impartirà en castellà.

És necessària la inscripció prèvia. Inscriviu-vos-hi des d'aquest formulari i consulteu el programa de la Jornada.

A més de poder assistir-hi presencialment, la jornada es podrà seguir també per Internet.

Un cop finalitzada la Jornada, tots els investigadors que vulguin podran enviar el seu pla de difusió a l’adreça de correu electrònic: crai-recerca@ub.edu de la Unitat de Recerca del CRAI de la UB perquè pugui ser valorat.