Inici >> Node >> Treballs d'alumnes del projecte CAVGEN Curs 2022/2023

Treballs d'alumnes del projecte CAVGEN Curs 2022/2023

El CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals ha preparat una mostra virtual amb tots els treballs de l'alumnat de diverses assignatures del grau de Comunicació Audiovisual que, per la seva temàtica, estan vinculats al projecte CAVGEN del grup GENDIMS de la FIMA. El projecte CAVGEN té l'objectiu de crear continguts audiovisuals feministes relatius a la representació i presència de les dones i els homes als mitjans audiovisuals i interactius. Està finançat pel Ministeri de les Dones i pel Ministeri de Ciència i Innovació, i liderat per les professores Maddalena Fedele i Maria Jose Masanet.
L'equip de la BIMA ha participat amb aquest projecte pujant els treballs de l'alumnat al Dipòsit Digital de la UB. Es tracta de 26 treballs de quatre assignatures diferents en format audiovisual i/o radiofònic.

Clica per visitar l'exposició virtual

Opineu sobre aquesta exposició

Marzo, 2024