Inici >> Noticies Butlleti >> Noves incorporacions a la col·lecció Menús i cartes de restaurant. Donacions diverses

divendres, 10 març 2023

hotel_astoria.jpg

La col·lecció Menús i cartes de restaurant. Donacions diverses del CRAI de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació ha incorporat 64 menús de restaurant al seu fons.

Es tracta d’exemplars que formen part del donatiu que l’autor i bibliotecari Jaume Bover va fer al CRAI de la Universitat de Barcelona i que han estat inventariats recentment. En formen part diversos menús de festivitats privades a Mallorca -d’on és Bover-, de restaurants d’Itàlia, de Tànger i de diversos països asiàtics, així com menús de les companyies navilieres Rotterdamsche Lloyd i Lloyd Triestino. Destaquen especialment els d’aquests dos últims, amb exemplars il·lustrats dels menús dels trajectes marítims datats els anys 30 del segle XX.

Menús i cartes de restaurant. Donacions diverses és una de les tres col·leccions que formen la de Cartes i menús de restaurant. El seu fons està ubicat al Campus Torribera del CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació i l’inventari es pot consultar al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.

ODS 4: Educació de qualitat