Inici >> Noticies Butlleti >> Sessions de formació al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Sessions de formació al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

divendres, febrer 17, 2017

El CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa ofereix la programació de cursos per a aquest mes de febrer:

Vegeu tota la informació i el formulari d’inscripció a l’aula CRAI-Formació d’usuaris: Informació i Inscripcions als cursos de formació del Campus Virtual de Formació de la Universitat. Inscriviu-vos des d'aquest formulari.

Recordeu que també podeu demanar cursos a mida sobre qualsevol tema o recurs relacionat amb la Biblioteca des del Campus Virtual, anant al taulell d'informació del CRAI Biblioteca o trucant al telèfon 93 402 19 64.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.