Inici >> Node >> Sessions de formació al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Sessions de formació al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Viernes, Febrero 17, 2017

El CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa ofereix la programació de cursos per a aquest mes de febrer:

Vegeu tota la informació i el formulari d’inscripció a l’aula CRAI-Formació d’usuaris: Informació i Inscripcions als cursos de formació del Campus Virtual de Formació de la Universitat. Inscriviu-vos des d'aquest formulari.

Recordeu que també podeu demanar cursos a mida sobre qualsevol tema o recurs relacionat amb la Biblioteca des del Campus Virtual, anant al taulell d'informació del CRAI Biblioteca o trucant al telèfon 93 402 19 64.

icono de las redes sociales del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI
Síguenos: