Inici >> Noticies Butlleti >> APA PsycInfo. Novetats en la base de dades

APA PsycInfo. Novetats en la base de dades

dimarts, 16 abril 2024

APA PsycInfo. Novetats en la base de dades

El CRAI de la Universitat de Barcelona subscriu des de l’any passat les bases de dades APA PsycInfo i APA PsycArticles des de la seva pròpia plataforma APA PsycNet.

APA PsycInfo ofereix ara noves funcionalitats prèmium com a part de la subscripció institucional de la Universitat de Barcelona, que milloren el descobriment i l’experiència de l’usuari en el procés de cerca. Per accedir a aquests serveis, cal registrar-se a APA PsycInfo Research Updates. Un cop fet aquest pas, rebreu setmanalment notificacions seleccionades per intel·ligència artificial amb la literatura més recent sobre el vostre camp d’interès.

Els serveis disponibles amb la subscripció institucional són els següents:
  • Citation Mapper: explora de forma visual les connexions entre publicacions i autors. Aquesta eina interactiva i gràfica mostra tant els documents citats, com les citacions rebudes pel registre APA PsycInfo seleccionat, incloent-hi les dades sobre dates de publicació, autors i recompte de citacions.
  • Explore Journal: examina una revista d’interès amb eines per a buscar i analitzar, des dels articles més citats i la seva cobertura temàtica, fins a la cronologia dels articles d’un autor.
  • Topic Mapper: visualitza les connexions entre els termes indexats, els articles més citats, les definicions dels termes i les notes històriques per a un tema de recerca d’interès.

Trobareu l’accés a Cercabib > APA PsycInfo

ODS 4: Educació de qualitat